2011. október 7.

Lapszemle

Kósza kísérletem a Lapszemle rovat befagyasztására sok levelet eredményezett, ezért elvetettem - viszont Enikő igazolt távollétében nem tudom garantálni a heti rendszerességet. Aki nem akar lemaradni híreinkről, az lájkoljon minket a Facebookon, kövesse @sznyelveszet Twitter fiókunkat és csekkolja szamitogepesnyelveszet.tumblr.com oldalunkat - én szóltam!

Hírek a nyest.hu-ról
  • Erromintxela, a baszk cigány nyelv - nem tudom ki hogy van vele, de én imádom az egzotikus nyelvekről szóló beszámolókat, ez pedig kvázi itt van a szomszédban.
  • Az egyetlen igaz Nyelvészet? - címével ellentétben a generativizmus és a pszicholingvisztika közötti kapcsolatokról szól az írás, amúgy jó gondolatébresztő
A hazai termésből
  • Mobil vs. desktop keresés - ajánlom magamat a Kereső világon :D Egy érdekes tanulmányról írtam összefoglalót, nagy meglepetésemre az okostelók keresési használat szempontjából sokkal közelebb állnak a hagyományos gépekhez.
  • Keressük a jövőt - továbbra is ajánlom magamat a Kereső világon. Ha azt gondoltad hogy a jövőt nem lehet keresni tévedtél, az írásból meg tudhatod hogy vannak szolgáltatások amik már ezt is lehetővé teszik.
  • Miért (NEM) vennék Kindle Mini-t? - nos igen az utóbbi napok egyik nagy híre az Amazon új termékeinek megjelenése. A Kindle-varázs a legolcsóbb modellt vette górcső alá.
  • Megmondtam... - az e-könyv olvasók blog pedig az egész Amazon jelenséget járta körül új kütyüstül cloud-on át meg minden.
Más
Könyvajánló
Videoajánló
  • Designing Data Visualizations - hogy valami könnyed divatos témáról is legyen nézni való :D
  • </li>

Nincsenek megjegyzések: