2012. május 29.

Könyvlista

Úgy döntöttem kiteszem a blogra ezentúl hogy mit olvasok éppen, ill. mi érdekel.


Hamarosan/folyamatban
És amiket kinéztem magamnak
  • Ingersoll - Morton - Farris: Taming Text - kifejezetten alkalmazás orientált, Java központú szövegfeldolgozásról szóló könyvecske. Nem vagyok oda a Java cuccokért, de ez spéci nagyon izgat.
  • Holmes: Hadoop in Practice - az in Action után ez logikus lépésnek tűnik. A Hive, R és Mahout fejezetek miatt különösen érdekel
  • Dimiduk - Khurana: HBase in Action - ezt majd ha átrágtam magam pár könyvön és több fejezet is elérhető a MEAP-ból
  • Marz: Big Data - áttekintő könyv, igazából direkt jó ilyenekben MEAP-ot olvasni mert nem rohanhatsz előre, meg kell emészteni azt ami készen van és várni a következő fejezetet
  • Dewar: Getting Started with D3 - mert egyre inkább azt gondolom hogy vagy gnuplot/R vonalon plottolgatunk, vagy netes vizualizációt készítünk, minden más értelmetlen.
  • Bressert: SciPy and NumPy - egy régóta várt áttekintés. Remélem jó is lesz, mert akad a neten pár pocsék cucc a témában.
  • McKinney: Python for Data Analysis - a pandas könyvtár szerzője könyvet ír a cuccról, amit én nagyon várok mert kezdem megszeretni a pandas-t. De még mindig úgy gondolom hogy van amire az R jó, van amire a Python.

Nincsenek megjegyzések: